DELİ KLANI

DARK ORBIT SAVAŞÇILARI
 
AnasayfaPORTAL ANASAYFAGaleriSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ben başkanım ula ne konusu

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
**ATMACA**FATİH**

avatar

Mesaj Sayısı : 1
Kayıt tarihi : 06/12/09
Yaş : 41
Nerden : samsun

MesajKonu: ben başkanım ula ne konusu   Paz Ara. 06, 2009 2:16 am

arkadaşımıza teşekkür ediyorum ellerine sağlık saol varol allah razı olsun.ula uşaklar sizde kıymetini bilin biraz özen gösterin yazın çizin bişeler edin işte
ataram klandan yoksa haaaaa..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MrGodgiven

avatar

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 05/12/09
Yaş : 29
Nerden : BURSA

MesajKonu: Geri: ben başkanım ula ne konusu   Ptsi Ara. 07, 2009 1:31 am

BAŞKAN DA KARİSMA HEEEE HİKMET ABİ BAK BU RESMİ GEÇMEN GEREK BENCE BİDE SEN NİE NORMAL TEŞEKKÜR ETMİON BAŞKANIM NE BU AYRI AYRI KONU AÇMALAR ALA ALA Very Happy lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SERVET006

avatar

Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 07/12/09
Yaş : 38
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ben başkanım ula ne konusu   Ptsi Ara. 07, 2009 3:07 pm

Başkansın die esirmi olalım başkanım sana Very Happy olmuo ama böyle başına buyruk hareketler isyan sebebidir. Çıldırtmayın beni zaten deliyim lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
davetsiz

avatar

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 05/12/09
Yaş : 35
Nerden : Ankara

MesajKonu: Geri: ben başkanım ula ne konusu   C.tesi Ara. 12, 2009 1:44 am

erken seçim isteriz Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LasT_GallanT_OttomaN

avatar

Mesaj Sayısı : 1
Kayıt tarihi : 10/12/09
Yaş : 39
Nerden : kayseri

MesajKonu: Geri: ben başkanım ula ne konusu   C.tesi Ara. 19, 2009 3:26 pm

eywallah başkanım...

ilgilenelim....

vbulletin bilgisine ihtiyaç duyan olursa...

zamanında benimde bi sitem vardı....

www.herkezburada.org
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tbmuhendislik.com
Edep_Ya_Hu!61*DΞLİ*

avatar

Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 15/12/09
Yaş : 27

MesajKonu: Geri: ben başkanım ula ne konusu   C.tesi Ara. 19, 2009 4:03 pm

vay vay vay bu ne yaa mankenlik ajansından mı geldiniz Shocked Laughing Laughing . Hep karizma yıkıldı buralar. Ama benim adam da süper yani hemde süper ötesi size de fark atar afro afro afro afro afro lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ben başkanım ula ne konusu
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
DELİ KLANI :: GENEL KONULAR :: TANIŞMA BÖLÜMÜ-
Buraya geçin: